S/Y Johanna, kışlama için D-Marin Didim'i tercih etti.

20 Nisan 2014 Pazar yazildi.

939 yılında yapımına başlanan ve 1945 yılında tamamlanan MS/Y Johanna teknesi kışlama için D-Marin Marinalar Grubu'na bağlı, Türkiye'nin en büyük çekek alanına sahip marinası D-Marin Didim'i tercih etti. 75 yıl boyunca pek çok kez deniz ve okyanus geçmiş olan 20 metre boyundaki tekne, D-Marin Didim'den kış sezonu boyunca hizmet alacak. D-MarinDidim daha önce 125 yıllık M/S Eye of The Wind'a da ev sahipliği yapmıştı.
Doğu Akdeniz çanağı ve Adriyatik Denizi'nin en büyük uluslararası marina zincirine sahip olan D-Marin Marinalar Grubu bünyesinde faaliyet gösteren D-Marin Didim dünyanın en ünlü teknelerine ev sahipliği yapmaya devam ediyor. 5 yıldır denizlerde olan S/Y Johanna Lucretia teknesi, kış sezonunu uzman operatör ekibi, 75 ve 400 tonluk iki adet liftiyle hizmet veren,Türkiye'deki en büyük çekek alanına sahip marinası D-Marin Didim'de geçirecek.
Kış sezonu boyunca düzenlenen aktiviteler ile kaptanlar ve yat çalışanlarına yönelik birbirinden eğlenceli sosyal etkinlikler de sunan D-Marin Didim, faaliyetlerini son sürat sürdürürken yurt içinden ve yurt dışından konuklarını ağırlamaya devam ediyor.


0 yorum: